Vrácení zboží a právo na odstoupení
Přehled
U společnosti Enliva platí 30denní lhůta pro vrácení zboží. To znamená, že vrácení můžete zaregistrovat do 30 dnů ode dne, kdy jste objednávku obdrželi. Po uplynutí této lhůty bohužel nemůžeme nabídnout vrácení peněz ani výměnu.
Lhůta pro vrácení a podmínky
Aby bylo možné vrácení přijmout, musí být zboží:
– nepoužité a ve stejném stavu, v jakém bylo při převzetí,
– vrácené v původním obalu,
– opatřené dokladem o nákupu (např. číslem objednávky nebo faktury).
Zboží nelze zasílat přímo výrobci. Před odesláním vrácení nás vždy nejprve kontaktujte na info@enliva.cz.
Výjimky
Následující položky jsou zpravidla z vrácení vyloučeny:
– zboží podléhající rychlé zkáze (např. potraviny, květiny, noviny/časopisy),
– intimní nebo hygienické produkty s porušenou pečetí,
– nebezpečné látky, hořlavé kapaliny nebo plyny,
– dárkové karty a stahovatelný software nebo licence,
– zdravotnické a pečující produkty s otevřeným obalem,
– zlevněné položky nebo nákupy s akční slevou, pokud to bylo při nákupu jasně uvedeno.
Postup a registrace
– Přihlaste vrácení do 30 dnů od doručení e-mailem na info@enliva.cz a uveďte číslo objednávky, vracený produkt a důvod vrácení.
– Po kontrole a schválení obdržíte jasné pokyny k vrácení a potvrzenou adresu pro zpětné zaslání.
– Zboží odešlete do 14 dnů od registrace vrácení a pečlivě si uschovejte doklad o odeslání.
– Jakmile vrácené zboží obdržíme a zkontrolujeme, zašleme vám potvrzení e-mailem.
Částečné vrácení peněz
Částečné snížení vracené částky může být uplatněno v případě, že:
– zboží nese zjevné známky používání,
– byla otevřena zapečetěná software nebo datová média,
– chybí části nebo je zboží poškozené, pokud to nebylo způsobeno námi,
– vrácení proběhlo později než 30 dnů od doručení.
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás e-mailem informujeme, zda bylo vrácení peněz schváleno. V případě schválení vrátíme částku do 5 pracovních dnů stejnou platební metodou, jaká byla použita při nákupu.
Upozorňujeme, že doba zpracování ze strany bank nebo poskytovatelů platebních karet se může lišit. Pokud částku neobdržíte v přiměřené lhůtě, nejprve zkontrolujte svůj účet, kontaktujte svou banku nebo poskytovatele karty a následně nás případně kontaktujte na info@enliva.cz.
Výměna zboží
Výměna je zpravidla možná pouze v případě, že byl produkt při doručení vadný nebo poškozený. V takovém případě nás kontaktujte na info@enliva.cz a zašlete jasné fotografie produktu i obalu, abychom vám mohli rychle pomoci.
Dárky a vrácení
Pokud byla objednávka označena jako dárek a byla odeslána přímo vám, obdržíte po schválení vrácení dárkový poukaz v hodnotě vráceného produktu.
Pokud objednávka nebyla označena jako dárek nebo byla nejprve doručena dárci, bude případná refundace provedena dárci.
Náklady na dopravu a odpovědnost
Náklady na vrácení zboží hradí zákazník a nejsou refundovány.
U hodnotnějších zásilek doporučujeme využít sledování zásilky nebo pojištění dopravy. Bez dokladu o odeslání nemůžeme zaručit, že k nám vrácené zboží dorazilo.
Před každým vrácením nás vždy nejprve kontaktujte na info@enliva.cz, abychom zajistili správné zpracování vaší zásilky.
Potřebujete pomoc?
Máte-li dotazy k těmto zásadám vrácení nebo ke konkrétnímu vrácení, napište nám prosím na info@enliva.cz. Rádi vám pomůžeme.



